För att kunna effektivisera bemanningsprocessen (spara tid och kostnader) har vi på Vårduppdrag utvecklat en unik digital plattform. Detta tillsammans med slimmad organisation och ett smart arbetssätt gör att vi kan erbjuda bättre ersättning än andra bemanningsföretag. Du kan själv enkelt skapa konto, tidrapportera, anmäla intresse till uppdrag och mycket mera. Plattformen passar även dig som arbetar som egenanställd då du enkelt kan hitta lediga uppdrag som passar dina krav.
Våra bemanningsagenter finns hela tiden till hands om du skulle behöva vägledning och support.
Upptäck fördelarna med Vårduppdrag. Skapa ett konto idag!
Välj uppdrag som passar dina önskemål gällande tid och ersättning.
Vi erbjuder pension & försäkringspolicy genom ett avtal med Söderberg & Partners.
Vi erbjuder högre ersättning än traditionella bemanningsföretag. Kontakta oss för mer info!
Vår personal finns alltid till hands via telefon eller e-post. Alltid redo att hjälpa dig hitta rätt.
Det börjar med att du skapar ett konto hos Vårduppdrag. Detta blir ditt personliga konto som du kommer använda hos oss. När du är inloggad i Vårduppdrags plattform är nästa steg att fylla i din profil för att ge oss bästa möjlighet till att hitta uppdrag som passar din kompetens och önskemål. För att säkerställa att alla uppgifter är korrekta kommer vår personal att kontrollera allting.
Med din information, t.ex. specalistkompetens, geografiska områden du helst vill arbeta i och din tillgänglighet, hittar du sedan uppdrag som matchar dina önskemål.
I plattformen kommer du även ha din kalender så att du kan planera din tid och dina uppdrag precis som du vill.
När du slutfört ett uppdrag tidrapporterar du direkt i plattformen. Den tidrapporten används sen som underlag för din ersättning.
Nedan hittar du några vanliga frågor om Vårduppdrag. Hittar du inte svaret på din fråga är du välkommen att ringa eller mejla oss direkt!
Självklart hjälper vi till! Skicka ett meddelande till oss eller ring oss. Du hittar alla våra kontaktuppgifter på kontaktsidan.
Dina uppgifter på Vårduppdrag blir endast synliga för den ansvarige vårdgivaren efter att du har ansökt och visat intresse till ett specifikt uppdrag. Ingen annan har tillgång till dina uppgifter.
Förutom att tillhandahålla traditionell bemanning erbjuder vi även arbetsformen egenställning. Med egenanställning kan du som konsult fakturera utan att ha eget företag. Du kan hitta uppdragen själv eller via vår digitala plattform och avtala direkt med vårdgivarna.
Vi sköter sedan allt det administrativa kring skatter, försäkringar och löneutbetalningen.
Förutom högre ersättning än hos traditionella bemanningsföretag får du även en möjlighet till att själv styra över din tid och dina uppdrag.
Vår kundtjänst finns alltid till för dig om du skulle ha några frågor gällande ett specifikt uppdrag eller allmänt om tjänsten och funktionerna.
När du arbetar via Vårduppdrag tilldelas du en ansvarig bemanningsagent som du kan ringa eller mejla om du skulle få några frågor under eller innan uppdraget.
Ersättningarna är olika beroende på uppdraget och din kompetens. I de flesta fallen kan vi på Vårduppdrag erbjuda bättre ersättning än andra bemanningsföretag. Kontakta gärna oss för mer information!
Vårduppdrag har ett avtal med Söderberg & Partners gällande pension och försäkringspolicy för att du som konsult ska kunna känna dig trygg med att du har dem rätta försäkringarna samt en god avsättning till pensionen.
Nej det behöver du inte. Du kan arbeta som vanlig löntagare eller som egenanställd, utan att ha eget företag.